fredag den 5. oktober 2012

Frederikke

DSC_0082DSC_0091DSC_0078DSC_0039DSC_0072DSC_0084DSC_0065

5 kommentarer:

  1. Åh sikke nogle stemningsfulde billeder! Så dejlige og fine

    Din blog er i hvert fald super fin! måske du vil følges??
    Min veninde og jeg har lige startet en ny blog op, den er helt ny - men der vil snart komme en masse forskellige billeder og inspirerende tekst. Jeg håber i hvert fald at du vil kigge forbi, og evt smide en kommentar.

    http://idamichelle.blogspot.dk/2012/10/ida-johanne.html

    Masser af tanker fra Ida

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for de søde ord !
      Jeg vil tage et kig på jeres blog med det samme ! :-)

      Slet
  2. Hvor tager du bare nogle fantatiske billeder! Er så inspireret. Jeg er helt klart blevet fast læser :) Håber du vil kigge forbi min.

    //Mie
    www.thereallife.dk

    SvarSlet
  3. hej super flot blog du har og rigtigt fine billeder! vi følger dig nu på bloglovin og det kunne være rigtigt fedt hvis du gad at kigge forbi hos os og måske blive det samme der? :-)
    www.garderobeskab.blogspot.dk
    xoxo Josefine og Sille :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, det er jeg glad for at høre ! :-)
      Jeg vil tage et kig på jeres blogs ;)

      Slet